Premiéra filmu Baby Driver

července 26, 2017 Lenka Bořecká 3 Comments


Znáte ten pocit, když jdete do kina na film, který není vůbec váš šálek čaje a v důsledku od toho nic extra neočekáváte? Prostě to jdete hecnout a buď se vám to líbit bude nebo nebude, však o co jde. Takhle jsem to přesně měla u filmu Baby Driver. Nic jsem nečekala, prostě jsem se šla pobavit. A teď říkám: I fucking like this movie.

Zdroj: http://ilifehacking.cz/baby-driver-macbook-pro/
Vůbec se nechci stavět do role nějakého filmového kritika, ani nebudu. O filmech, technice, režisérech, atd. vím opravdu velký prd. Jediný hodnocení, podle kterého posuzuji je: LÍBILO / NELÍBILO. Hodnotím na základě vlastního pocitu, jak jsem se po shlédnutí cítila, jestli bych se na něj mrkla znovu, jak se mi líbilo ztvárnění hlavních postav a dál a dál.

Obecně jsem na filmy, který mají some deep thoughs. Něco, co ve mě zůstane. Něco, nad čím můžu přemýšlet. A to tento film opravdu není už jenom, když se podíváte na ukázky. Řekla jsem si: OK, Lenko, be open. Zkus něco nového, zasměješ se, koukneš na pěknýho herce, což Ansel Elgort bezesporu je. A ono se mi to fakt líbilo! Klidně bych na Baby Drivera koukla i podruhý, což je u mě dobré znamení.

Jak jsem se tak dívala na hodnocení filmu na ČSFD, tak celkově má 76%, což není úplně zlý, ale kvalitku vám to taky úplně nezaručí. Některé komentáře mluví o tom, že film nemá pořádně propracovaný příběh. Nějaký extra příběh to opravdu nemá, jednoduchá, poměrně (na první pohled) nudná dějová linie, rychlý auta, střílečky. Ale! Neskutečně jsem se u některých scén nasmála. Film je jedinečný a výborný v tom, jak ho do velké míry utváří hudba, která je ve filmu použitá. Některý scény jsou přímo sestřihaný tak, že to odpovídá hudebnímu podkresu, což ve výsledku tvoří naprosto jedinečný efekt. 

Celý film je prošpikovaný akčníma scénama, rychlýma autama a poměrně dobrýma vtipnýma scénama a hláškama. Jako vrchol je remix Was he slow? No! (mrkněte a pochopíte :D ). Myslím, že tohle bude dlouho naše matra. :) Btw: Jamie Foxx byl taky parádní, akorát v té roli někdy na facku.

Hodnocení: LÍBILO!

Lenka

PS. Jdu poslouchat ten super soundtrack, a až se na Baby Drivera taky mrknete, dejte mi vědět jak se vám líbil. :)

You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Teda o filmu jsem ještě neslyšela, děkuji za článek :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja dekuju za koment. :) jj je to novinka, urco mrkni 😊😊

      Vymazat
  2. Baby Driver mě strašně bavil a občas si to dám jako takovou rychlou jednohubku doteď. :) Byl jsem na tom tenkrát někde v Atlasu s lidmi, kteří píšou filmové recenze. Dostal jsem se tam na slevový kupon nebo tak nějak. A děsně jsem si to užil, protože to bylo fakt super a skvěle nabité akcí, ale přitom zároveň hrozně komorní. Vlastně je to takový film Driver s tím hezounem pro menší publikum. :)

    OdpovědětVymazat