Planner: Svět pásek

února 08, 2017 Lenka Bořecká 1 Comments


Kdo mě zná, dobře ví, jak si potrpím na různé papírenské serepetičky. Už i vy to možná o mě víte, protože se s tím opravdu netajím. A protože tu dlouho nebyl další článek na toto téma, tak dneska to hodlám napravit. Můžete se taky mrknout na takový "první díl" psaní o papírenských potřebách a srandičkách a to TADY

Tuhle stránku jsem objevila opravdu náhodou při projíždění instagramu, kde to na mě prostě "vyskočilo". Aspoň k něčemu jsou ty reklamy, když prostřednictvím nich něco nového objevím. Tak i vám můžu představit stránku Svět pásek, teda pokud ji ještě neznáte.

Prahla jsem po nějakých pěkných washi páskách a nechtělo se mi je objednávat na ebay, kde bych na ně musela čekat docela dlouho. No a pak jsem objevila tuto stránku, kde najdete plno super roztomilých věcí do diáře. Od ségry jsem dostala na narozky dárkový poukaz právě do tohoto obchůdku, což bylo od ní neuvěřitelně milé, a hned se šlo nakupovat.


Ceny se tu pohybují v běžné rovině, tak jak je to ve většině obchodů s takovým zbožím. Já jsem si trochu připlatila za poštovné a nechala jsem si to doručit do zásilkovny, protože s tímto způsobem doručení mám nejlepší zkušenosti. Dodací lhůta byla v pohodě, nečekala jsem ani týden, do pěti dnů jsem měla balíček doma.

Zprvu jsem myslela, že si objednám převážně washi pásky, ale nakonec na stránce objevila super kaktuskové nálepky, které jsem prostě potřebovala mít. A pak taky rozkošné pohledy, které se mi opravdu hodí i z toho důvodu, že dělám Postcrossing a posílám pohledy do světa.

No prostě další milostný vztah započal. :D A co vy? Znáte tuhle stránku? Máte s ní zkušenosti? A kde nakupujete roztomilé papírenské potřeby vy?

Lenka z Awakened Dreamer

You Might Also Like

1 komentář: