Na moment do Momenty

února 01, 2017 Lenka Bořecká 5 Comments


Mám jen pár oblíbených míst, kam se ráda vracím, a toto místo k nim rozhodně patří. Je blízko centra, takže když se rozhoduju, kam do centra vyrazit na kávičku, toto místo patří mezi pár vyvolených, i když vím, že poblíž centra je hodně dobrých podniků. Nicméně tohle je jedna ze srdcových záležitostí. Ano, podle názvu článku jste jistě vytušili, že je řeč o kavárně Momenta.

Prostředí kavárny je ultra moderní, dle mého názoru. Říkám tomu "technický" styl. Celému interiéru vévodí betonové stěny, obložení z tmavého dřeva, zkosená zrcadla, velká prosklená okna a také zajímavě provedené osvětlení. Celý prostor působí poměrně chladně a stroze, nicméně neupírá to pocitu pohodlnosti. Právě naopak, já osobně z této kavárny mám pocit čistoty a jednoduchosti, což mám ráda. Nejsou zde žádné rušivé prvky, co by vás odváděly od prožitku z kávy a dobrých pochutin. A to mě jednoduše baví. 

Co se týče nápojového a jídelního lístku, tak nabídka je fakt rozmanitá. Myslím, že je to skvělé místo na snídaně, ale i na lehčí večeře. Já osobně zde mám velmi ráda jejich panini, které jsou vždycky vynikající. Mají tady i Flat White nebo dokonce kávuse sojovým mlíkem, což je super pro lidi, co drží nějaké diety nebo cvičí a nepijí normální mléko. Málem bych zapomněla, v nabídce najdete taky velký výběr paštik. Určitě ji musím v Momentě někdy zkusit, i když nejsem moc paštiková. Dál mě tady hodně baví sezonní nabídky. Třeba Irish Honey Coffee Jim Beam Honey je fakt výborná! Tohle opravdu stojí za zkoušku. Na celou nabídku se můžete podívat tady.

Hodně se mi líbí celý koncept kavárny strávení skvělých momentů nad výbornou kávou. Super je i to, že Café Momenta má i svoje webové stránky, které jsou promakané a inspirativní. Dozvíte se tam něco blíž o hlavní myšlence, o menu a je tu i super fotogalerie. Mrkněte tady


Osobně dávám Momentě výbornou. Osobitá a jedinečná kavárna blízko centra, kam stoprocentně stojí za to zajít.

A co Vy? Byli jste v Momentě? Jak se Vám líbí?

Lenka z Awakened Dreamer

You Might Also Like

5 komentářů:

  1. Och, tam to vyzerá naozaj krásne! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Kaviareň je moderná, tam by sa môjmu mužovi páčilo. :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2017/02/giveaway-ku-100-k-navstev-blogu.html

    OdpovědětVymazat