RECENZE: Textilní pleťová maska Sephora

ledna 18, 2017 Lenka Bořecká 9 Comments


Konečně jsem se i já dostala k napsání prvního článku v novém roce. Dnešní článek bude o produktu, teda spíš produktech, na které jsem se strašně těšila, a již dlouho jsem měla v plánu, že je vyzkouším. Jedná se o textilní pleťové masky od Sephory.

Určitě jste je zaznamenaly. V televizi probíhala celkem viditelná mediální kampaň, musím uznat, že mě tyto reklamy bavily a těšila jsem, až ty masky otestuju. V portfoliu masek značky Sephora naleznete mimo masky na obličej také masky na rty (jednu jsem vyzkoušela), na oční okolí, dále na ruce a nohy. A dokonce ve výběru naleznete masky na nos. Rozhodně se chystám otestovat všechny typy masek aspoň po jednom druhu. Teď to bude zaměřeno spíše na masky na pleť a na jednu na rty.

Řekla bych, že textilní pleťové masky jsou fenoménem roku 2016, kdy se začaly více objevovat a začaly hodně frčet. Ono je to taky super nápad napustit nějaké plátýnko výživným gelem. Usnadní to rozhodně práci s aplikací a nemusíte si paplat obličej různýma hmotama. Je to jednoduše praktické, účinné a zábavné. A u masek Sephora to není jinak.

Můj první dojem z masek hned v prodejně byl víc než příjemný. Nejen že máte na výběr z hodně variant, ale ty obaly?! To doslova láká oči.

Já jsem si vybrala masku s mořskou řasou (modrá), se zeleným čajem (zelená) a s granátovým jablkem (červená). A potom jsem sáhla po masce na rty Karité. Masek na obličej je, myslím, 8 druhů a každá má využití na různý problém pleti, což mi přijde jako super nápad.

Maska s mořskou řasou:
Na stránkách Sephory jsem našla, že se má jednat o masku s pročišťujícím účinkem, která zbavuje pleť škodlivých látek. Takže taková "detoxikace" pro pleť.

Můj dojem:
Řekla bych, že vůně je taková neutrální, rozhodně není vtíravá ani nepříjemná. Pleť je po aplikaci dokonale hydratovaná, krásně vláčná a pružná. Dokonce bych řekla, že jsem zaznamenala mírné zklidnění a zmírnění začervenání. To, jestli došlo k pročištění pleti, nedokážu moc dobře posoudit, ale rozhodně je maska zklidňující a osvěžující.

Maska se zeleným čajem:
Tato maska by měla působit na zmatnění a na vstřebání přebytečného mazu. Je tedy především vhodná pro mastnější typy pletí. Maska zároveň pleť čistí a hydratuje.

Můj dojem:
Tady se musím přiznat, že jsem masku nezkoušela já, ale věnovala jsem ji svojí sestře. A po podrobném výslechu vám můžu říct tohle -> Maska má opět neutrální vůni, opět velmi dobře hydratuje a zvláčňuje pleť. Co se týče zmatnění pleti, tak tento úkol maska dokonale splňuje. Na obličeji maska příjemně chladí a osvěžuje.

Maska s granátovým jablkem:
Maska má za úkol potlačovat známky únavy, pleť probouzí a tonizuje. 

Můj dojem:
A svatý grál co se masek na obličej týče nakonec. Musím říct, že tahle maska mě fakt nadchla a rozhodně si ji koupím znovu. Naprosto nádherně sladce voní, ale ne nepříjemně. Jen ta vůně osvěžuje, co potom pleť?! Opět sem cítila, že je pleť pěkně napapaná a spokojená. Maska tvář krásně vyhladila a podle mě i rozzářila. Pro mě číslo 1.

Maska na rty Karité:
Tento produkt mě docela překvapil, protože bych řekla, že struktura plátýnka je taková zvláštní. Připomíná mi to takový jakoby silikon, nebo nevím, jak bych to popsala. :D Tuto masku bych doporučovala, když se třeba chystáte na nějakou party a chcete si vzít matnou rtěnku, která vysušuje. Myslím si, že maska vám rty krásně hydratuje a zvláční a tím prodlouží výdrž rtěnky nebo lip creamu.

Můj celkový dojem je takový, že za ty prachy (110 Kč maska na obličej, 90 Kč maska na rty) to opravdu stojí. Nejen, že jsou ty masky krásný na pohled, ale myslím si, že dělají taky výbornou službu a jsou fakt kvalitní. Pleť hydratují, vyživují a vyčistí. Akorát se mi zdálo, že maska s obličeje trochu sjížděla, ale to je tím, že toho produktu (gelu) je tam hodně.

Za mě čistá 1.

Už jste tyto masky zkoušeli? Jaký je Váš názor?

Lenka z Awakened Dreamer

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Tu s granátovým jablkem mám doma, tak ji musím zkusit. Jsem zvědavá, jak bude vyhovovat mně :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Super Leni, díky za recenzi. Asi zkusím minimálně tu masku na rty, když už půjdeme v březnu na ples :) A ta granátová na obličej vypadá taky skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsem hledala recenzi :) Asi si taky zajdu do Sephory. Máš zajímavý blog.

    Vendellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě zajdi, ty masky opravdu stojí za to. :)

      Vymazat
  4. Pěkná recenze :) já mám doma takovou růžovou na obličej, myslím že byla v nějakém časopise, ale ještě jsem ji nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvelá recenzia! ..už viac krát som sa na ne pozerala keď som bola v sephore, ale bola som skeptická..nabudúce už určite nebudem :D :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak skepse se určitě občas hodí u všeho :) rozhodně maska neudělá naprostý zázrak s pletí, ale už jen to že si na sebe občas všechny uděláme čas a dáme si masku pleti hodně pomáhá :) určitě masku vyzkoušej a pak dej vědět jak jsi byla spokojená. :)

      Vymazat
  6. Ahoj, taky už jsem zkusila tyto hydratační masky, ale přiznám se, že jsem spíše pro kvalitní hydratační krémy, u kterých vím, že když je budu používat pravidelně, tak mi neudělají na obličeji paseku. Nedávno jsem narazila na krém z dračí krve a musím tedy říct, že je naprosto skvělý a jakmile ho spotřebuji, kupuji znovu! Objednávala jsem ze stránky https://apothecamundi.cz/

    OdpovědětVymazat