Soul Bistro

prosince 06, 2016 Lenka Bořecká 2 Comments


Jsem noční sova. Proto pro mě byl docela výkon, že jsem v pondělí ráno vstala, a šla na schůzku s mojí kamarádkou Lenkou, která je teď na Erasmu ve Vídni, a děsně dlouho jsme se neviděly. Máme takovou tradici, že chodíme na snídaně. Asi to vzniklo i proto, že většinou ráno je ta doba, kdy já spím a Lenča nemá žádný extra plány, takže je to nejvhodnější doba se potkat. (Aspoň vstanu pro párkrát trochu dřív.) Pokaždé chodíme na snídani někam jinam, abychom poznaly různé kavárničky a bistra v Brně. Tentokrát jsme zvolily Soul Bistro.

Už párkrát jsem kolem něj náhodou šla, vždycky jsem se kochala pohledem do výlohy a říkala si, že toto místo musím stoprocentně jednou (i víckrát :D) navštívit.  A Lenča očividně měla stejné plány.

Místo a prostředí bistra mi přijde kouzelné a velice příjemné. Už velice přitažlivě na mě kouká zevnějšek, kde se mi líbí ta kombinace zelené a bíle ve výloze. Celé bistro působí takovým čistým dojmem, až na jedno místo, které mi do celého konceptu kavárny trochu nezapadá, a to je malá knihovnička při vstupu do bistra. Nicméně nápad je to dobrý, volný přístup ke knížkám pro hosty. Myslím, že bych tam s nějakou knížkou mohla strávit pár příjemných odpoledních hodin. Docela mě taky upoutal vyvýšený pul, ze kterého barista může shlížet na celé bistro.

Zdroj obrázku: https://www.restu.cz/soul-bistro/
Co se nabídky týče, tak o ní vám moc povědět nemůžu, protože pořádně nevím co v ní mají. Soul totiž nemá tradiční, papírový "jídelní" lístek. Nabídku naleznete na tabuli na zdi a nad pultem. Vypadá to fakt moc zajímavě, protože se jedná o školní tabuli, na kterou se píše křídou a je otevírací. Každopádně moc nejsem příznivec "nepapírových jídeláků a nápojových lístků", protože nevím pořádně, co vlastně bistro nabízí.

Mám-li zhodnotit obsluhu, tak za mě sympatická a milá. Sice nás neobsloužili zrovna nejrychleji a docela dlouho jsme čekali, ale jaksi mi to vůbec nevadilo, protože jsme si stihly s Lenčou aspoň pořádně popovídat. :-D

Jídlo bylo super, dala jsem si francouzský toust, ale nabídka snídaní byla poměrně široká, a na své by si došel třeba i milovník ovesných kaší. Toust byl velmi chutný, akorát bych se možná obešla bez toho polníčku, který k tomu byl naservírovaný, ale to už je čistě otázka vkusu. Flet white zde také mají velmi dobrý, i když bych řekla, že mírně dražší než v kavárnách a podnicích, které jsem zatím navštívila. Ale co teda mají naprosto parádní, jsou obrovské šálky s čajem. Tím mají u mě obrovské plus. Strašně mi to totiž připomnělo čaje, které si dělávám doma, taky do takových velkých, bílých hrnků.
Zdroj obrázku: http://www.menwhowomen.com/lifestyle/soul-bistro
Za tohle všechno dávám Soulu 2 s malým mínusem. Krásné a příjemné místo s obrovskými šálkami čaje, s trošku pomalejší obsluhou, ale bez tištěného jídelního a nápojového lístku, což mi trochu vadilo.

A co vy? Už jste Soul Bistro navštívili? Jaký máte názor?

Lenka z Awekened Dreamer


You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Vyzerá to tam pekne, príjemne a hlavne útulne ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je to tam parádní, furt tam chodím od té doby co jsem to navštívila :D

      Vymazat