Instagram inspiration no.1

prosince 02, 2016 Lenka Bořecká 0 Comments


Víte co? Miluju Instagram. Je to moje nejoblíbenější a nejvyužívanější sociální platforma. A taky občas super zdroj inspirace. Stále si ukládám do mobilu nové a nové fotky z instagramu, které se mi děsně líbí a inspirují mě. Taky to tak máte a nebo to moc neřešíte? Já jsem se rozhodnla že vám ukážu některé fotky, které mě zaujaly a líbí se mi. Nejčastěji se jedná o nějaké líčení nebo outfity a nebo taky citáty. Protože moje sledování se skládá skoro jen s modních návrhářů, různých modních ikon, beauty bloggerek, fashion bloggerek, profilů s citáty a taky s profilů mých kamarádů samozřejmě. :-D Koho na instagramu sledujete vy?
  Love is everywhere (@ladies_universe) / <3 <3 Hugs <3 <3 (@shailenewoodley) 


 Krásná JoJo - miluju její sukni (@iamjojo) / Summer vibe (@michaelastoudkova)

Nová kolekce rtěnek MAC od Mariah Carey <3 (@larlarlee) / Origami růže jsou totálně cute (@alanawu)

Fashion mirror (@lookbook) / Kafe je základ (@itsashbenzo)

Kouzelné místi uprostřed lesa (@musecam.co) / Witches fashion (@noelledowing)

Ty šatičky jsou rozkošný (@instyleczechrepublic) / Motýlí botky?! Proč ne! (@lucyhale)

Takhle bych se zvládla válet taky celý den  / Love this photo, fashion je přece jen kus umění (@czechchicks)

Tři fashion ikony z Česka <3 (@bloges_robes) / Jeden z mnoha mých oblíbených citátů (@thegoodquote

Kdo je vaším oblíbencem na instagramu? A využíváte vůbec instagram?

Lenka z Awakened Dreamer

You Might Also Like

0 komentářů: