Planner: Nálepky Fleppi

listopadu 30, 2016 Lenka Bořecká 2 Comments


Jedna věc, která je pro mě fakt typická, je to, že naprosto zbožňuji všechny možný papírnický potřeby. Sešitky, tužtičky, lepíky,... Všechny tyto serepetičky a kravinky. Věřím, že nejsem jediná, kdo si na tom ujíždí. Jen když se podívám na své okolí, tak si na takové srandičky potrpíme všechny 4 holky na bytě. Hlavně teda si jedeme vlnu diářů. Co si budeme vykládat, já bez diáře nedám ránu. Není to jen záležitost organizační, ale ta slast, když si tam můžu něco zapisovat, poznamenávat a plánovat. A když si na něco tak potrpíte, tak stále hledáte způsoby, jak to udělat lepší a hezčí. No a k tomu mi hodně pomohly nálepky ze stránky fleppi.cz.

Objevila je kámoška, ani nevím jak se to stalo, ale musím říct, že jsem jí za to fakt vděčná. Jsou to takový super radůstky za pár korun. Většinou všechny nálepky jsou dost dráhé a nebo platíte dost tučné poštovné, když si to necháváte posílat ze zahraničí.

Nálepky fleppi jsou ale české, takže poštovné je v pohodě. A navíc je lepší si nastřádat objednávku a koupit si větší množství, aby to bylo ekonomičtější (to víte ekonom ve mě se opravdu nezapře :D).

Nálepky většinou stojí 21 Kč/platíčko, což mi přijde naprosto skvělá cena. Výhoda je taky to, že se jejich nabídka docela rychle rozrůstá a oceňuji, že na stránkách naleznete různé sezonní nálepky. Teď jsem si například pořídila vánoční a zbožňuju je. Fleppi ale nejsou jenom nálepky, na jejich stránkách najdete taky náplně do diářů, washi pásky a spoustu dalších roztomilých papírenských srandiček.


Tak se nechte inspirovat a vylaďte si diář už teď a nebo můžete začít s novým diářem od nového roku. Každopádně jestli milujete miloučké papírenské potřeby, tak je to stránka přímo pro vás. :-)

Lenka z Awakened Dreamer

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Tak díky, Leni, nový diář plánuju vést ještě pečlivěji než doteď, a tohle si prostě musím objednat :D

    OdpovědětVymazat