Unboxing: Mix it Letní trojka

září 29, 2016 Lenka Bořecká 11 Comments


Musela jsem si prostě udělat radost. Není nic lepšího, když máte blbý den, si něco prostě dopřát. Jen tak pro pro sebe pro zlepšení nálady. Tento nápad mi vnukla ségra, když jednou odpoledne došla domů s plnou taškou věciček od Mix.it. Tuhle značku určitě všichni dobře znáte. Mix.it vyrábí dobrůtky jako müsli, které se můžete dokonce i sami namixovat. Ale nejen müsli, ale i kaše, mixitky a další zdravé mlsání. 
Já jsem Mix.it předtím ještě nikdy nezkoušela, ale měla jsem to v plánu. Na sociálních sítích, ale i od kamarádek jsem byla docela dobře informovaná o tom, že tohle müsli prostě frčí. Dokonce mi jedna velice dobrá kamaráda Léňa radila, co si dát do svého vlastně namixovaného müsli, protože už toho hodně vyzkoušela a přece ví, co je dobrý. :-) Její rady určitě využiju, až si třeba příště zkusím namixovat svoje vlastní sypáníčko.

Já jsem poprvé vsadila na předem sestavené a namixované. Netroškařila jsem a objednala si box Letní trojka, který byl v akci za super cenu. A myslím, že dokonce ještě je. No aspoň si prostřednictvím toho prodloužím ještě to léto.

V balíčku najdete:
1x Letní mámení 500 g,
1x Švestku Meruňku - Křupavé ovoce 65 g, 
1x Mixitku BEZ LEPKU - Ananas, 
1x Mixitku BEZ LEPKU - Lískový oříšek, 
1x Tašku

Letní mámení obsahuje spoustu dobroučkého ovoce jako třeba rybíz, nebo mrazem sušené pomeranče, najdete tam taky plátky mandlí, cornflakes v medu a nebo moje oblíbené skořicové tyčinky (nevím jak se to přesně jmenuje.) Kompletní složení naleznete samozřejmě na Mix.it.

Největší radost jsem měla asi z krabičky, kde byly mrazem sušené švestky a meruňky. Větší dobrůtku jsem fakt nejedla! Co se týče mixitek, tak jsem zas tak odvařená nebyla. Jako není to špatné, ale není to moje srdcová záležitost. Ta ananasová mi chutnala víc než ta oříšková. Každopádně určitě je to super sváča. Taška Mix.it je dokonalá, ty malůvky na zadní straně mě lákají k tomu, abych je vybarvila a navíc plátěné tašky sbírám, takže další kousek do sbírky. :-)

Na závěr jsem si pro vás připravila malou kalkulaci, jestli je tento balíček výhodný nebo ne.
Cena balíčku:379 Kč - akční cena

Cena balíčku - moje kalkulace:
Letmí Mámení 169 Kč
Švestka Meruňka 159 Kč
2x mixitka 2 x 25=50 Kč
Taška ušatá 59 Kč
Celkem 437 Kč => stoprocente se vyplatí koupit balíček v akci!

Málem bych zapomněla zmínit, že pokud si to necháte poslat na některé z odběratelských míst, třeba do obchodů Sklizeno, máte poštovné zdarma, což je naprosto super!

A co vy a Mix.it?

Awakened Dreamer



You Might Also Like

11 komentářů:

  1. Vyzkoušela jsem několik Mixitek a všechny byly super... ideální zdravá svačinka :-)

    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ souhlas, taky toho musím víc zkoušet, možná mi nesedli jen tyto příchutě. :)

      Vymazat
  2. Mňam, tak toto vyzerá naozaj úžasné. A keďže momentálne nejem sladkosti, určite by sa aj mne takýto balíček zišiel. Zdravé, chutné a predovšetkým obľúbené produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klobouk dole, že nejíš sladkosti. To já bych to asi nevydržela. :D ale je pravda, že tohle musli je super nahrazení sladkého. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Míši stoprocentě jdi do toho, stojí to opravdu za to!

      Vymazat
  4. Mixit mám moc ráda. Zvyknu si tam namíchat své vlastní musli a partner si vždy namíchá oříšky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. All those products are great, and really work!

    OdpovědětVymazat