Jak přežít prázdniny...

července 07, 2016 Lenka Bořecká 4 Comments


Tak máme po zkouškovém. Velmi úspěšném zkouškovém. Ani jsem to nečekala. A to znamená? Ano, prázdniny. Asi jste si všimli, že nepíšu žádný hurá, juchů, jupí. Patřím asi k té zvláštní hrsce lidí, co prázdniny moc nemá rádo. Ano, nemám ráda prázdniny. Osobně by mě stačilo týden dva volna a pak hurá zas do nějakého režimu.

 Když mám moc volna, tak se nudím a není mi moc dobře. No prostě potřebuju furt vytížení. Ano, rady typu brigáda atd. mi neříkejte, práci mám. Ale jaksi potřebuju furt nad něčím přemýšlet, něco dělat a furt mít něco v plánu. :D Takže prázdniny jsou pro mě docela krušná doba. Proto jsem se rozhodla sepsat takový seznam rad a typů, jak přežít prázdniny. Nejvíc užitečné to bude pro ty, co taky potřebují furt nějaké aktivity, ale i pro ty, co se třeba sem tam o prázdninách nudí.

1. Do diáře si vyznačte všechny vaše plánované dovolené a výlety a jestli nemáte diář, tak si ho jděte koupit.
2. Pravidelně navštěvujte knihkupectví, nikdy nevíte, co tam budou mít za super novinku. No kdy číst jindy než o prázdninách.

3. Aktualizujte stránky vašich oblíbených kin. Co kdyby tam dávali něco opravdu zajímavýho.
4. Sepište si seznam filmů a seriálů, co jste chtěli vidět, ale neměli jste na to nikdy čas a začněte stahovat. :D
5. Dělejte věci, které jste přes školní rok dělat nestíhali nebo nemohli, u mě je to např. chození do posilky (teprv se na to chystám :-D ).
6. Zmobilizujte všechny svoje dobré kamarády a naplánujte plno akcí.
7. Sportujte, choďte na zmrzlinu, vyvalte se v parku. Hlavně nezevlite furt doma.

8. Plánujte si denní aktivity tak, aby váš den měl náplň a smysl.
9. Každý den se aspoň jednou z něčeho radujte, jako třeba z toho že není 34 stupňů ve stínu.
10. Hlavně si snažte prázdniny užít, co to nejvíc půjde. :)

Co vy a prázdniny? Vyhovuje vám tolik volna? A jaké jsou vaše plány na léto? Máte nějaké zajímavé typy kam vyrazit?

Lenka/Awakened Dreamer

You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Já jsem tedy za volno ráda. Konečně můžu dělat všechny věci bez výčitek, že bych se měla učit :D Dnes se mi však o program postarala maminka - vyper, požehli a ukliď! :D
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuju, jak jsem ještě v létě bývala víc doma, že jsem vždycky měla seznam od mamky co mám všechno udělat a teď mi to docela chybí. :D

      Vymazat
  2. Já jsem z těch, co mají prázdniny rádi, ale je pravda, že tak po tom měsíci mi to přemýšlení chybí. Já se nenudím, ale můj mozek ano :D.
    Skvělé ale je, že tvé rady jsou i pro ty, co prázdniny milují, protože je pravda, že sedět cely den u televize (počítače) je vlastně úplně na nic. :/ Proto jsou tvé rady motivaci ke změně právě pro tyhle případy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem vždycky o prázdninách trpěl jak zvíře a snažil se vymyslet si nějaké aktivity. Jasně, byly brigády nebo práce, ale jak píše Pája, tak mi chybělo přemýšlení. Takže jsem si vymýšlel koníčky, které byly trochu na makovici. Jedny prázdniny jsem se doučoval astrofyziku, druhé prázdniny jsem se věnoval bylinkaření. Tak jsem objevil třeba i tribulus terrestris tinktura, kterou používám do teď. :)

    OdpovědětVymazat