14 000 věcí, které nás těší - KNIHA

června 03, 2016 Lenka Bořecká 6 Comments


Máme tu nový měsíc a s ním pro vás mám skvělý typ na knížku nebo na super dárek. Tuhle knížečku jsem jednou zahlídla na WeHeartIt a hned jsem si ji musela vygooglit. Zaujala mne na první pohled. Možná taky proto, že miluju různý takový motivující, inspirativní věcičky. V česku tehdy ještě nebyla v kamených obchodech. Chtěla jsem si ji objednat, ale jaksi jsem to pak zamluvila a zapomněla.

A co se nestalo? Ono je pravda, že to co, k vám mám přijít, tak si k vám cestu najde samo. Byly jsme s kamarádkou v knize, ona sáhla po knížce a říká mi:"Leni, podívej, to vypadá zajímavě!". No a co nedržela? No jasně, byla to ona!

Byla jsem šťastná, že mi ji ukázala, protože já bych si jí vůbec nevšimla. A tak jsem si ji šla hned koupit.

Čím je tahle kniha tak jedinečná? Je to vlastně takový seznam věcí, přesněji 14 000 věci, který nás dělají šťastnými, teda spíš autorku. Ale každý si v tom najde to svoje, o tom nepochybuju. Přidaná hodnota knihy je, že je celá v angličtině, takže si rozšíříte i slovní zásobu.

Doporučuju si udělat kafíčko, vzít zvýrazňovač do ruky a podtrhávat a podtrhávat. Skvěle si u toho odpočinete a pobavíte se nad úsměvnýma maličkostma, co v knize najdete.

Mě knížka inspirovala k tomu, abych si začala psát svůj vlastní seznam takových maličkostí, které mi dělají radost. Tak se můžete těšit v dalších příspěvcích na moje vlastní úryvky. 

Výhodou je i malý formát, takže se vleze do kdejaké kabelky. Já ji teď tahám stále s sebou, když mám chvilku a čekám třeba na autobus, tak ji aspoň zúročím pozitivním naladěním a rozšířením své anglické slovní zásoby.

A co vy? Slyšeli jste o této knize?

Lenka/Awakened Dreamer




You Might Also Like

6 komentářů:

  1. tyjo to vypadá dobře jen škoda že to není česky...

    OdpovědětVymazat
  2. to by som čítala asi do konca života toto šoda že to nie je v češtine alebo slovenčine ale vyzerá zaujíavo :)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna knižka, tiež ju mám :3 ♥
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujímavá knižka, dobrá na depresívne obdobia. :)

    Betty
    https://www.elisette.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nad touto knihou rozmýšľam už dlhšie, citát mám veľmi rada a vyzerá super!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Asi jsem ji už zahlédla na Weheartit, ale nejsem si tím vůbec jistá :) Každopádně je to moc milý a inspirující nápad :) Určitě bych se po ní taky poohlédla, protože stojí za to si přečíst něco pozitivního a ještě si zlepšit angličtinu :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat