10 kosmetických faktů o mě

června 17, 2016 Lenka Bořecká 2 Comments


Ahojky,

tak jsem byla nominovaná na 10 kosmetických faktů o mě od úžasné Veronique Beauty. Já moc děkuji za tuhle nominaci, udělalo mi to neskutečnou radost. Dost jsem přemýšlela, co na sebe teda prásknu. Něco, co o mě nevíte a zároveň se u toho pobavíte. Tak snad se mi to povede. Budu ráda za zpětnou vazbu dole v komentářích.

1. Miluju, MILUJU rtěnky! Mám jich už docela hodně, ale pokaždé, když jdu do drogérky, tak si nějakou koupím.
2. Vlasy si střihám a barvím sama. A ne vždykcy se mi to povede, jak bych chtěla. :D
3. Ve všední den se skoro nelíčím, protože se mi nechce nikdy ráno vstávat.
4. Vždycky si nechávám záležet na obočí a řasách. Mám je ráda výraznější.
5. Miluju konturování.
6. Když jsem byla malá, myslela jsem si, že korektor je rtěnka. :D
7. Nehty si lakuju každou neděli, většinou mi vydrží pěkné až do další neděle.
8. Nepřežiju bez balzámu na rty. Když ho nemám, necítím se ve své kůži.
9. Jsem schopná se namazat kokosovým olejem od hlavy až k patě. Líbí se mi jak pěkně zvláčňuje pokožku.
10. Je mi 22, ale mám neustále problém s pupínky.

A co vaše kosmetický tajemství? Máte nějaký?

Já nominuju:
Nevím, jestli už tyhle super blogy byly nominovaný nebo ne. Jestli ano, tak se omlouvám.

Lenka/Awekened Dreamer


You Might Also Like

2 komentáře: