Soutěž s Maybelline New York - Workshop

května 26, 2016 Lenka Bořecká 4 Comments


Nikdy v životě jsem nic nevyhrála, ale vždycky jsem se ráda různých soutěží zúčastňovala. Co kdybych něco vybrála, že jo. Člověk nikdy neví. Tato soutěž mě zaujala, protože jsem mohla vyhrát kosmetický kufřík, na který jsem se den předtím dívala na internetu. Tak fajn. Jdem do toho. A VYŠLO TO! VYHRÁLA JSEM!


Tuhle soutěž jsem objevila na FB, když jsem se jednou v pátek maličko nudila v práci. Podmínky byli jednoduchý, koupit v prodejně DM drogerie produkt v hodnotě alespoň 199 Kč, samozřejmě od značky Maybelline. Vyfotit účtenku a napsat, jaká by měla být Maybelline, kdyby byla holka. Řekla jsem si, že zkusím štěstí a třeba vyhraju kufřík. A taky vyhrála, ale to jsem ještě nevěděla, že vyhraju celou soutěž. Hlavní výhrou byl workshop s vizážistkou Margitou Skřenkovou a naplnění kufříku výrobky Maybelline.

to, že jsem vyhrála, jsem se dozvěděla v práci a bylo to úžasný. Já jsem něco vyhrála?! Neuvěřitelné. S sebou do Prahy jsem si mohla vzít kamarádku, která se workshopu zúčastní se mnou. Hned mě napadala moje dlouholetá, skvělá kamarádka Lenča. A tak jsem začali plánovat výlet do Prahy.

Počasíčko nám v den workshopu pěkně vyšlo a i nálada byla super. Moc jsme se těšily na setkání s vizážistkou Margitou Skřenkovou, která pracuje jako ambasadorka pro Maybelline v České Republice, a mimo to je děsně talentovaná a krásná, líčí spoustu známých osobností a její looky jsou vždycky top!

Vyrazili jsme v šest ráno z Brna, já samozřejmě celou cestu tam prospala, protože nejsem na takový brzký raní stávání. Začali jsme výbornou snídaní v kavárně Cacao.

V ateliéru L´orealu bylo vše jak v jiném světě, působilo to vše tak děsně zajímavě. Tak jsme se seznámili s Margitkou a hned jsme začli probírat makeup, jak se staráme o svoji pleť a jak jsme zvyklé se normálně líčit.

Dozvěděli jsme se plno rad a typů. Já jsem si vyzkoušela, jak by mi slušely více nalíčené oči, na což nejsem vůbec zvyklá, a Lenča si trénovala linku, kterou dřív moc nenosila. Mě velmi také zajímalo, jak to vůbec v beauty průmyslu chodí a jaké je to se živit jako vyzážistka. 

Mě osobně workshop velmi pomohl, dozvěděla jsem se spoustu věcí a taky mě to trochu nakoplo k tomu dělat to, co mě opravdu baví. Taková malá inspirace a motivace.

Chtěla bych taky moc poděkovat slečně Barboře Lesníkové, která stála za touto soutěží a pomohla vytvářet skvělou atmosféru workshopu.

Děkuju Maybelline za tuto skvělou zkušenost, možnost setkání s takovým profíkem jako je Margita a pohlédnout trochu hlouběji do kosmetického průmyslu.

Bylo to skvělé!

Lenka/Awakened Dreamer


You Might Also Like

4 komentáře:

  1. jeeej to je super!

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se zůčastním a budu ráda když i ty se zůčastníš mé. :)
      GIVEAWAY ZDE

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek. Závidím ti že si vyhrála. Konečně jsem našla slečnu, která nemá velikost S. Nic proti vám, ale jsem ráda že je tady i někdo normální. Máte krásné fotky na instagramu a hlavně užasný blog.

    http://monicanoir.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš děkuju moc! Taková chvála, toho si moc važím! No velikost S opravdu nemám a nikdy mít nebudu. :D Já myslím, že je tu víc normálních holek, který píšou ale možná nejdou tak vidět. Ty máš taky super blog!!!!!

      Vymazat