Recenze: Matné rtěnky z Avonu

května 14, 2016 Lenka Bořecká 9 Comments


Rozhodla jsem se rozjet na blogu novou platformu. RECENZE. Miluju kosmetiku, jak dekorativku, tak péči o pleť a tělo. Tak proč se s vámi nepodělit o mé zkušenosti a zážitky. ;)

Matné rtěnky? To nejde nevyzkoušet! Pro mě byla docela výzva. Pro mě, milovnici rtěnek. A teď si vezmu pod lupu poměrně novou kolekci matných rtěnek od Avonu. Mám značku Avon docela ráda, myslím, že poměr kvalita vs. náklady jsou u nich víc než super. Já se osobně nesetkala ještě s žádným výrobkem od nich, co by byl vyloženě propadák. A navíc mi přijde, že stále přicházejí s nějakými zajímavými novinkami. O to víc mě potěšilo, že zhruba 3 měsíce zpět přišli právě s kolekcí matných rtěnek.

V recenzi rtěnek budu hodnotit texturu, pocit na rtech, výdrž, pigmentaci a odstíny.

Textura: Na první dotek na rtech mi přišla textura docela příjemná. Tato rtěnka není na gelové bázi (jako třeba matné rtěnky od Maybelline), jedná se spíše o saténovou bázi.

Pocit na rtech: Musím uznat, že tato rtěnka je na rtech velmi příjemná, ale doporučuju před aplikací přetřít rty vrstvou balzámu na rty. A to z jednoho prostého důvodu. Ono obecně matné rtěnky docela vysušují. A tato rtěnka to pouze potvrzuje. Ale nebrala bych to jako nějaký významný mínus, protože s tím člověk musí počítat.

Výdrž: Hodně lidí čeká, že jim matná rtěnka vydrží snad celej den, ale tak to fakt není. Tato rtěnka vydrží rozhodně dýl, než krémový typ rtěnky. Taky si myslím, že záleží také na tonu, který pro sebe zvolíte. Mě nejdéle vydrží odstín Mocha Latté. A obecně vydrží tak dvě tři hodinky, potom je potřeba rty znovu přetřít.

Pigmentace: Musím uznat, že pigmentace je skvělá. Stačí jednou přetřít.

Odstíny: Já myslím, že odstíny mají vymyšlené parádně. Akorát mě tam chybí trochu klasicky červený ton. Je také pravda, že když se na ty odstíny podíváte vedle sebe, jsou laděny spíše do růžových podtonů, až na ty poslední, které jsou spíš nude. A to ne každé z nás sedí. Musím se taky přiznat, že snad jediná rtěnka, kterou jsem si objednala (odstín IDEAL LILAC), splnila moje představy o odstínu. Zbylé dvě měly trochu jinou barvu, než uváděli na obrázku. Ale to je nic proti ničemu.

Za mě osobně dávám známku 2. Jediné, co shledávám jako menší minus je, že rtěnky docela vysušují a že odstíny v katalogu jsou malinko jiné než ve skutečnosti. Jinak je to topka.

Jestli přemýšlíte jestli tyto rtěnky zkusit, neváhejte, za tu cenu (teď myslím okolo 120 Kč) jsou naprosto parádní.

Já mám rtěnky odstínu:
  • Ideal Lilac - ta růžová
  • Marveleous Mocha - ta hnědá
  • Coral Fever - ta červeno-oranžová
Máte taky nějaký odstín: A jak jste s touto rtěnkou spokojené?

Lenka / Awakened Dreamer


You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Mám odstín Berry Blast a je skvělá, v katalogu ale rozhodně vypadá úplně jinak než ve skutečnosti - v reálu je mnohem tmavší... rozhodně v poslední době jedna z mých nejoblíbenějších! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zase odstín Coral Fever a ve skutečnosti je mnohem oranžovější než na obrázku :D ale nijak mi to nevadí je to trochu odvaz barva ale je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě je právě moc oranžová, myslela jsem si, že bude taková tlumenější. ALe odvaz to každopádně je. :)

      Vymazat
  3. Tak ta fialová jde absolutně mimo mě, ale zbylé dvě vypadají sympaticky :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si asi tu Ideal Lilac neobjednala, na mě je moc růžová. :D Mně se líbí například ty z poslední řady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale není tak strašně růžová. :) Jo te´d jak se na to dívám, tak ta Peach vypadá super. :)

      Vymazat
  5. Teď jste mi připomněla, že je dneska Valentýn! :) Ježiš, já bych málem zapomněl. Naštěstí mám práci hotovou. Na dnešek jsem měl jen servis šroubového kompresoru, takže za dvacet minut vyrážím k domovu: Tak to chce jen někde něco sehnat. Možná bych se mohl stavit někam do zlatnictví. Uvidíme.. :)

    OdpovědětVymazat