GIVEAWAY no.1

května 19, 2016 Lenka Bořecká 9 Comments


Jupííííí!Mát tu pro Vás svoji první giveaway. Proč? Protože Vám chci udělat radost. Je zkouškový, tak ty radosti jsou potřeba. Nemá to žádný speciální význam, nepřekročila jsem žádnou hranici odběrů ani nic podobnýho. Jen jsem měla chuť někomu udělat radost, protože mě blog děsně baví a chci Vás něčím potěšit a namotivovat, aby jste dál četli. ;)

Soutěžit můžete o dva balíčky. Oba dva jsou čistě kosmetický. Jsou tam takový věcičky i na tělo i na dekoraci, tak snad Vás potěší a zasoutěžíte si se mnou.



Podmínky jsou jednoduchý.
1. Dejte odběr buď tady na blogu a nebo mé FB stránce (je to na vás, co si vyberete ;) )
2. Do zpráv mi napište GFC a nebo jméno pod kterým mě sledujete na FB
3. O který balíček chcete soutěžit.

A to jwe vše. :)

A o co teda soutěžíte?

BALÍČEK 1

  • Lak na nehty Gel Shine Miss Sporty
  • Oční stíny S-he
  • Tělové mléko Orchid & Blueberry Avon
  • Rozjasňující čisticí pleťový gel Balea

BALÍČEK 2

  • Lak na nehty Gel Shine Miss Sporty
  • Lesk na rty S-he
  • Osvěžující čistící pleťová voda Nivea
  • Hydratační tělový krém Balea


Výherkyně potom budu kontaktovat e-mailem, proto ho nezapomeňte napsat do komentářů. Do komentářu mi také prosím napište pod jakým jménem jste se přihlašovali k odběru na blogu, ať Vás najdu.

GIVEAWAY UKONČENA


Lenka / Awakened Dreamer
Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Lucie Bořecká, borecka.lucie@gmail.com ...jé jsem první :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych chtěla taky oba Lucie Bořecká :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Libi se mi oba balicky😜😜😜

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    nejvíce se mi u tebe na blogu líbí sekce Life style! příspěvky jsou moc zajímavé :-)
    Na fb sleduji jako Veronika Lupačová a na gfc jako Half-year :-)
    Balíčky jsou krásné oba, ale více se mi líbí ten 2. :)
    Můj email je veru.lupacova@email.cz
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Dominika Šurinová
    nika318@azet.sk
    Obidva balíčky sú veľmi pekné, ale o niečo viac sa mi páči ten druhý balíček. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dominika Šurinová
    nika318@azet.sk
    Obidva balíčky sú veľmi pekné, ale o niečo viac sa mi páči ten druhý balíček. :D

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Bludička Večernice
    tamtatma@gmail.com
    Sympatické jsou oba dva balíčky, ale táhne mne to k tomu druhému :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat